Filtrace písková ProStar 4000

Kód produktu: 479292

Písková filtrace ProStar 4000 je vyrobená v České republice. Svým výkonem je vhodná pro bazény do objemu 20m3. Filtrování je nezbytnou součástí údržby bazénu, spolu se správným dávkováním bazénové chemie udržíte vodu v bazénu čistou a nezávadnou. Doporučujeme přefiltrovat objem vody 2x denně.

Ověřte si skladové dostupnosti na prodejně
Skladem
3 590 Kč
množství ks
Popis produktu Parametry a specifikace Dokumenty ke stažení

Funkce: V pískové filtraci prochází voda z bazénu přes křemičitý písek, kde se zachytávají i jemné nečistoty a do bazénu se vrací pouze čistá, filtrovaná voda. Důležité je proto často filtrační písek proplachovat, aby se usazené nečistoty z písku vyplavily. Doporučujeme proplach filtrace minimálně jednou týdně, vždy po vysávání a vždy při zvýšeném tlaku v nádobě.

Složení a popis: Filtrační systém pískové filtrace ProStar 4000 se skládá z filtrační nádoby, do které se vejde 14 kg filtračního písku. Nádoba je vyrobena z vysoce kvalitního polypropylenu (PP). Odolává korozi a běžně dostupným chemikáliím používaných v bazénech.

Kromě atraktivního moderního designu potěší také svými kompaktními rozměry, prakticky zabudovaným čerpadlem se sítem hrubých nečistot přímo v těle nádoby. Šesticestný ventil nabízí mimo jiné i odlehčenou polohu pro zimní odstávku.

Obsah balení:

Písková filtrace, návod, bazénová hadice (délka 2x3m, ⌀ 32 mm), průhledný materiál (písková filtrace je dodávána bez filtračního písku, doporučujeme jej koupit současně s pískovou filtrací.)

 

Parametry a specifikace:

  • Napětí: 230 V
  • Příkon: 190 W
  • Průtok 4 m3/h
  • Hmotnost pískové náplně: 14 kg
  • Manometr: ano
  • Předfiltr: malý
  • Spínací hodiny: ne (vodotěsný vypínač)
  • Rozměry: 517 x 528 x 501 mm
  • Hmotnost: 10 kg
barva: modrá
Značka: Marimex
max. průtok: 4000 l/hod
EAN: 8590517993336

Sety s tímto produktem

Používáme soubory cookies, ať víme, jak naše služby neustále zlepšovat.

Tyto webové stránky používají soubory cookies a další sledovací nástroje s cílem vylepšení uživatelského prostředí, zobrazení přizpůsobeného obsahu a reklam, analýzy návštěvnosti webových stránek a zjištění zdroje návštěvnosti.

Upravit
Rozumím